despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

miercuri, 21 aprilie 2010

Pescuit la Pupaza

 Vreme inchisa cu vant, cand puternic cand mai bland...
Am pescuit la lanseta; 2 cu momitor, una pentru crap, si 2 normal cu 2 ace. La cea de crap o singura data a miscat dar cred ca a luat guta in cap vreun aiurit.Vantul puternic nu m-a lasat sa pescuiesc la bat(preferatul meu) doar in putinele pauze cand batea mai incet. La undita am prins cam 1 kg de caras dar mic.
De prins am pris caras mare, bineinteles si mai mici, aproape 10 kg. A papat mai bine la viermi si la pufuleti cu miere.
 Pe locul unde pescuiesc am gasit o mizerie de nedescris de la cei care au fost inaintea mea....cutii de bere peste tot, pungi de plastic si cutii de toate natiile... De... pescari ...
 Printre altele si un juvelnic in apa...ecologic... M-am bucurat pentru scurt timp de juvelnic... Nu am vazut ca e rupt si tot bagam in el...la scurt timp mi-am dat seama ca e gaurit si l-am schimbat cu al meu. Dumnezeu ati da , baga si in traista, dar daca e rupt.... a fost amuzant, si cred ca nu sunt singurul care a patit-o.
  Va urez fir teapan tuturor...

Un comentariu:

Luuuuuua spunea...

superbe fotografi ,felicitari