despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

joi, 25 februarie 2010

bucatarie...

       Tuturor pescarilor si gospodinelor pescarite sau mai putin pescarite...
   Multi dintre noi am prins la un moment dat pesti cu miros de noroi sau petrol; cum se scoate mirosul? Foarte simplu. Cu o lingura de otet turnata in gura pestelui cat este viu. Eu am facut treaba asta cu un ciortan si a mers. Nu am crezut, asa ca am incercat. In timp ce era viu i-am turnat pe gura 3 linguri de otet, apoi am lasat pestele pe uscat. S-a umplut de o spuma alba sub solzi si nu a mai mirosit a nomol.
  O solutie pentru a elimina mirosul puternic de peste oceanic din casa si bucatarie in timpul prajitului.
Pestele congelat se taie pe burta, se scot maruntaiele si se  umple cu sare grunjoasa. Se lasa sa traga sarea apoi se schimba sarea de vreo 2 ori. Apoi se spala de sare si se lasa la scurs. Nu va speriati, nu o sa fie mai sarat.Pestele nu-si schimba gustul si dispare  mirosul puternic de peste oceanic din bucatarie.(bineinteles ca o sa mai miroasa dar nu asa de puternic).
  Poate mai sunt metode dar nu le stiu... Daca stiti altele, astept comentarii...
        Fir teapan tuturor ...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Nu cred ca a inghitit el otetul, sau oricum o parte s-a scurs pe solzi si acidul a reactionat cu mucoasa si pielea anihiland mirosul.
Da` apropo : cu un castravecior n-ar merge ? Lasand gluma,la nomol o merge dar la miros de petrol(daca e chiar de ala)n-as prea crede. De fapt mirosul (pseudo) petrolier e dat de plantele in putrefactie de pe fundul apei si asa se explica eliminarea lui cu otet. Cu sarea n-am incercat. O sa vad si-ti spun !