despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

joi, 3 decembrie 2009

Cu ce pescuiesc acum...

Pescuiesc cu un bat de 170,usor,se numeste Spider Spin, actiune 10-40 gr. ; pluta de 5 gr , ac VMC cu tija lunga nr 3. firul este 0,30 cu forfat de fir textil teflonat 0,25.
 Mulineta este un jaguar bv30.
  Momeala, pestisor viu sau mort (albitura de preferinta) dar am prins bine si la carasel la pescuit fix. Pestisorul este agatat de cap (se vede in poza1). In poza2 se vede si o pluta asemanatoare cu cea pe care o folosesc. 5gr.
Plumbul este culisant,am incercat cu plumbul fix dar am avut ratari multe...
Pescuiesc cu pestisorul tarat pe fund, cam 20-30 cm la fiecare ridicare de bat .Metoda a dat rezultate mai bune dupa ce s-a racit apa si nu am mai avut atacuri la fix. Felul acesta de pescuit este foarte cunoscut asa ca nu are rost sa-l dezvolt.
Ca momeala am folosit in ultima vreme sabioara 10 - 15cm dar cind nu a fost am pescuit cu balosel. Cea mai buna a fost sabioara dar nu gasesti mereu... asa ca pescuiesti cu ce gasesti  de multe ori .
va urez fir intins ca la crapari si cum zic ardelenii. Cine stie ...stie ... cine nu ...afla.............

Pe curind.

Niciun comentariu: