despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

luni, 7 decembrie 2009

Despre Mos Nicolae....

Pai ce sa mai zic ? Ca exista Mos Nicolae pentru mincinosi?? Mosu cred ca e numai pentru cei mici, nu pentru mincinosi ...(batrani)...Am spalat cizmele, am luat ciorapi mari, si doua perechi... Degeaba. Nu a vrut sa ne aduca nici salai si nici alti pesti...Asa ca (mincinosi si norocosi) am prins sabioara pentru o tigaie sanatoasa.
  La anu' nu ma mai duc de Mos Nicolae la pescuit. Sigur. Si cred ca asta a fost ultima iesire pe anul asta. De acum curatenie in lada de pescuit, curatat mulinete, lansete si vergi.

 Oricum nu mi-a parut rau ca am fost la pescuit.

Niciun comentariu: