despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

luni, 21 decembrie 2009

Despre curatat ''sculele''

    Am sa incep cu curatatul betelor ca e mai putin de scris...
Pe scurt: eu le spal cu apa, perie si detergent pe cele cu manere de spuma. Pe cele cu manere de pluta e mai dificil. Prima oara le curat bine de  mamaliga si ce sroturi am mai pus toata vara pe ele, apoi le inmoi cu apa si detergent de vase si  le clatesc bine bine cu apa.Le usuc bine cu feonul. Dupa care le sterg in exces cu solutie de parchet; nu s-au unflat pina acum si nici nu cred sa se unfle. Am mai auzit ca e buna si ceara de albine dar din lipsa am folosit solutie de parchet. Bineinteles ca nu le las unsuroase, surplusul se sterge cu o cirpa.
   La fel si cu betele. Betele le mai ung si cu spray siliconic dupa ce se usuca.
In general  ma uit la fiecare inel sa nu se miste, eventual le matisez sau intaresc prinderea picioeusului dupa caz.  In general inelul de virf e cel mai uzat si se poate misca.Pentru lipire folosesc SUPER ADEZIV. Se gaseste la orice magazin de instalatii sanitare.
   Le asez in husele lor si le pun departe de caldura. Am patit-o cu un bat de carbon tinut foarte aproape de calorifer o iarna, asa ca atentie.

Niciun comentariu: