despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

duminică, 13 decembrie 2009

Plictiseala de iarna...

  Din motive ''tehnice'' (s-a stricat pc) nu am putut sa postez la doua zile cum obisnuiam.
  Pescuitul s-a terminat pe anu' asta, asa ca nici nu am ce sa va povestesc. Sa va scriu ce scriu si altii e de rahat, asa ca o sa va scriu cu ce o sa-mi curat eu mulinetele si betele. Am facut o mica investigatie pe net. . La mare cautare sunt benzinele si spray-ul cu vaselina. Acum dupa bugetul fiecaruia, cumparam benzina mai ieftina sau mai scumpa, spray-uri cu vaselina mai fina sau mai putin fina...
   Preturile difera, benzina 13ron si 17ron, vaseline, dati o cautare pe desteptul Google si vedeti mai multe tipuri si preturi.
Acum, parerea mea despre benzina sa cureti mulineta, nu stiu cum o fi, dar nu o folosesc decit la piesele metalice, rulmenti, axuri etc... Ce te faci daca ai o mulineta cu carcasa de plastic? Va spun eu, se curata vopseaua,se stramba capacele, etc...
  Nu toata lumea are bani sa cumpere mulinete de calitate. Ce vad eu pe baltile pe unde merg, majoritatea au mulinete chinezesti, putine mulinete de calitate... Si pentru cei cu nasu' pe sus, (mai sunt si astia) sunt sigur ca au o chinezarie cit de mica, ca asa-i romanu' zgarcit...
  .Am sa scriu data viitoare cu ce-mi curat eu mulinetele si betele.

 

Niciun comentariu: