despre pescuit

Pescuitul bate la cur fotbalul...

doua rame

Doua rame stau de vorba...- ce faci draga?- bine, tu?-sotul tau ce face ?- e la pescuit ...




impresii despre pescuit

miercuri, 27 ianuarie 2010

Pescuit la copca...





  Frig tare,-14grade, un vint usor care ingheata bine, si tuica fiarta bauta cu moderatie.
  Ca si anul trecut,in aceeasi echipa cu prietenii pescari la copca. Nu am plecat cu ginduri marete, doar bibanei, balosei si poate un salau. De prins s-a prins, vreo doua kg de biban mic, un balos,si un strapazan la dandineta care a fost eliberat.
 Personajele sunt: Tataie, Danielosu, Costi si eu. Fiecare da la cate ceva:Tataie si Costi la fix eu si Danielos la mormusca si dandineta. Tactica e cheia succesului si la copca ca si la stationar sau spining. Pescuim in copci pe rand cind la dandineta,cind la fixa sau momusca. Ideea e ca, ceva din toate trei o sa zgindareasca lacomia bibanului. Dupa o joaca cu dandineta nu se poate sa nu atace fixa sau mormasca. Ingineria e sa cunosti locurile, gropi, praguri,sau structuri din apa. Cum lacul e cunoscut de noi din copilarie e o joaca pentru noi localizarea. Balta e braconata la greu, dar bibanul nu e tinta braconierilor niciodata. E cautat in special carasul,  salaul si crapul care nu prea mai este.
  Nu sunt micinos dar am uitat sa fac poze la pesti si lui Costi... de vina frigul...

Un comentariu:

Unknown spunea...

As fi vrut sa fac si eu o iesire la copca, dar am fost cam..lenes. Ma bucur ca merge ! Dar de fapt nu m-am prins,in ce regiune pescuiesti (de obicei) ?
La mai mare !